Povrati & prigovori

U svakodnevnom poslovanju nastojimo našim kupcima pružiti najbolje proizvode i uslugu, ali smo također svjesni da ponekad zbog kvara ili drugih razloga proizvod koji ste kupili ne zadovoljava Vaša očekivanja. Zato smo Vam omogućili jednostavan način da nas kontaktirate kako biste najavili povrat proizvoda unutar 14 dana ili prijavili reklamaciju.

Za najavu povrata proizvoda ili prijavu reklamacije, slobodno nas kontaktirajte putem e-maila ili telefona.

Postupak povratka

Nakon što najavite povrat, na Vaš e-mail ćete dobiti potvrdu o zaprimljenom zahtjevu, zajedno s uputama kako možete vratiti proizvod.

Kada proizvod stigne na naše skladište, Vaš zahtjev će biti obrađen, a povrat sredstava bit će izvršen na karticu ili račun s kojeg ste izvršili plaćanje, a koji ste naveli u svom zahtjevu.

O svim promjenama u vezi s Vašim zahtjevom bit ćete obaviješteni putem e-maila.

Postupak prigovora

Sukladno čl. 10. st. 6. Zakona o zaštiti potrošača (NN 19/22), dužni smo u pisanom obliku, putem pošte ili elektroničke pošte, odgovoriti na svaki prigovor potrošača najkasnije u roku od 15 dana od dana zaprimanja prigovora, jasno se izjašnjavajući prihvaćamo li osnovanost prigovora.